Skola

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen :) Har väll hänt en hel del här.
 
Elin har börjat på förskolan nu och har gått där 2 veckor. Det har gått jätte bra. Hon trivs verkligen. Jag ångrar inte mitt val att sätta henne på en förskola 2 mil här ifrån.
 
Natalie fortsätter gå 15 h per vecka. Men dom dagarna jag är i skolan är hon hos kompisarna. Riktigt snällt av dom att hon får va där :)
 
Jag har ju då börjat studera. Läser bara en kurs men de är lite iallafall :) Jag läser barn och ungdomspsykologi. Har bara haft 1 föreläsning än men känner redan nu att detta är väldigt intressant.
 
Natalie har börjat spela volleyboll och i lördags var redan första matchen. Ungarna var riktigt duktiga och ja jag kan väll säga att jag är riktigt stolt mamma :) Dom spelade 6 matcher, vann 4 förlorade 1 och blev oavgjort 1. Väldigt bra gjort av dom :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback