Fredag

Då är det fredag igen. Veckorna går jätte fort. Natalie har börjat på dagis igen efter julledigheten. Hon tyckte de var roligt att komma tillbaka. Igår var jag i Skövde och klippte mig.. Blev jätte nöjd.
Jag beställde även en ny telefon en iphone och förlängde mitt abonemang.. Så jag hoppas den kmr snart hehe..

Ha de bra

Maria

Mycket nu

Jul och Nyår är över.  Jul firades hemma hos mina föräldrar och hos svärfar. Den va lugn och mysig. Nyår firades i Stockholm. Åkte upp på nyårsafton och vi gick en snabbis på stan sen åkte vi till resturangen. En grekisk. de va gott:) Sen gick vi till Skansen och räknade in de nya året. På fredagen vaar vi på Junibacken och de va roligt. Lördagen spenderade vi på stan hela dagen och på söndagen åkte vi hem. Det var mysigt och lite skönt att komma hemmifrån.
Här är lite bilder från stockholm.