Ett tag sedan

Oj nu får jag skriva igen hehe..

Natalie är imorgon (10/7)  7 månader. Tiden går alldeles för fort..  Natalie äter burkmat nu, de älskar hon.. Har provat att göra egen mat en gång men den åt hon inte bara gjorde grimarser och svalde aldrig sen gapar hon å visar att allt är kvar i munnen hehe.

Vi va på kss med Natalie den 24/6, Natalie hade blåsljud i hjärtat, dom gjorde EKG och UL och de va inget fel på min lilla sessa. De som orsakade blåsljudet var vibrationer och de försviner när hon blir äldre så de va inget farligt..

Robert har semester nu.. Men vi vet inte vad vi ska göra.. Han ska väll vara på företaget nu så vi får in pengar dit..

Natalie växer massor nu.. Den 24/6 vägde hon 8510g och var 70cm lång..

Hon är nog på G att börja krypa.. De gör hon nog innan sommaren är över..

I helgen var vi i Gökhem efter som Natalies Mormor och Morfar kom hem från Tyskland..  Natalie fick en jättefin tyg docka och en klänning och dräkt jätte fint.. Jag fick ett flak med cola hehe. På kvällen åkte vi till min farbror och grillade.. Min kusin var där med hennes kille. De va trevligt att träffa dom.. Men stackarn blev dog lite schokad hehe..

Ne ska väll ta och göra ett kort nu..



Mamma & Natalie i den snygga frisyren
Natalie fick en fin klänning  från Hong Kong