På tiden

De va på tiden att appen till blogg.se fungerar. Slänger in lite nya bilder.


Bara vi

Jaha då är det ett barn mindre här hemma. N har åkt på semester med mormor och morfar till gammelfarmor och gammelfarfar.
Så jag och mini är själva.
 
Igår såg jag knappt N hemma för hon var hos grannen och lekte med deras barnbarn. Så när hon kom så sprang N dit direkt och hon kom bara hem och åt och fikade sen avr hon där och lekte igen så vid halv 7 kom hon hem. Mitt lilla <3 börja bli stor och leker mycket med andra barn utan att vi är med.
 
Jag och E gick till andra granntanten och pratade lite och självklart flörtade E hehe.
 
Idag när N hade åkt så tog vi de lugnt mini sov en stund sen åt hon gröt och vi tog en promenad. Och idag kunde vi gå en snabb promenad så ja jag var genomsvettig efter de hehe.
 
Nä nu vill mini vara med så de är bäst att lämna datorn

Tradera

Jag och N fick ett litet ryck idag när de va så dåligt väder så vi har nu lagt in lite annonser på tradera. Så kika in och se om ni hittar något intressant :)

 Klicka HÄR så kommer ni till mina auktioner 

Någorlunda bra dag

Vilket härligt väder eller?? I morse såg de inte lovande ut. Vi gick ut kl 7 som vanligt (knäpp jag vet men ack så skönt) och då var de väll 18 grader men de såg mysko ut på himmlen. Så jag och N bestämde oss för att överaska pappan i huset med att städa ordentligt. Men efter hennes rum och delar av vardagsrummet så ville inte N mer och E kröp runt å gnällde så in me flaskan i munnen på E och ut på promenad å jävar va varmt de va. Höll ju på att avlida ju. Så lite lek på lekplatsen och sedan dags att gå hem. N badade E kröp runt överallt och gnällde och jag hängde tvätten. Har ju fått MASSOR av kläder så jag passade på att tvätta upp de nu när vi själva inte hade så mycket.
Sedan tände jag grillen så grillade vi lite korv till lunch. E somnade gott i vagnen och N och jag fick mysa i lugn och ro ute. Sen va de ännu mer badande till och med jag hoppa i å fasen va kallt vattnet är. men vi hade kul.
Syrran kom hit på en liten simtur också hehe.

Sen vände de och N blev ett litet monster igen. Hon jagade gräsklipparen och vi säger inget om hon håller avstånd men nu gjorde hon inte de för hon tog upp foten och skule typ stoppa den. Den stannar direkt och vänder om den köremot något.

Sen har vi även tagit bort stödhjulen och igår gick de riktigt bra hon lyssnade på mig om hur man skulle göra men idag ojoj hela floby hörde mig nog. Så jag hoppas de blir bra i morgon igen.
Ska väll vika tvätten och sånt tråkgt nu. Jag är ju redig nu och klipper gräset medans jag bloggar haha.
 
En Gammal bild på N

Sol och Moln

Idag är de konstigt väder men de är varmt. 
 
N badar och E kryper runt överallt. 

Spricker

Jag fick ju en grill i födelsedags present. Jag kan ju inte påstå att vi aldrig använder den för de gör vi typ varje dag. Idag grillade vi kottletter, baconlindad sparris, champinjoner och bacon. Till de hade vi pommesstrips,vitkålssallad och tsatsiki. Så både jag och R är proppmätta så vi typ rullar runt här i huset hehe.

Idag har vi tagit de lugnt. Morgon promenad i vanlig ordnind sen gick vi ut en gång till. N har lekt ute mycket. E är väldigt gnällig så jag tror de är mer tänder på gång.

Vi tog även bort stödhjulen på Ns cykel å ja vi kan väll säga såå här att de kommer krävas mycket övning för att hitta balansen. Men jag släppte pinnen som hon har cykeln några gånger och en gång gick de riktigt bra några sekunder.

Söndag

Åh jag hatar fortfarande söndagar, tråkigaste dagen. N har varit ett riktigt svin idag. Inte lyssnat och bara skrattat åt oss när vi sagt till. Så fort vi ger E något att leka med är N där å ska ta de. Så jag hoppas att E ger igen när hon bir äldre.
 
Annars har de varit lugnt N har bakat en sockerkaka och jag bakade maräng och en after eight kladdkaka..
 
 
Köpte en jätte söt klänning till N på tradera idag också.
 
Kollade på ett program på TLC förut. De handlade om hur bebisar bllir till. N satt klistrad och kollade också. Så vi förklarade att hon vann simmtävlingen hehe..
 
Imorgon blir de morgon promenad i vanlig ordning sen får vi se vad dagen bjuder på.
 
Älskar mina troll även ifall dom är bråkiga