Sista november

Då är de snart 1 december:) Jag har klantat till mig igen.. Lämnade Natalie 1 timme försent på dagis idag :/. Var i GBG i lördags och gick där å myste sen va de käk i Bohus sen åkte vi hem igen men stannade till i Nödinge hos syrran så robert fick se hur hon bor. När vi kom hem så hade min farbror ringt och jag ringde upp men de va ingen som svara men han ringde igen och ville ha skjuts hem och snäll som jag är körde jag hem honom kl 1 på natten:). Igår åkte vi upp till stan och köpte julklappar. Tågbana till Natalie och lite grejer till lilltjejen.. Har inte skrivit detta men Natalie har fått en kusin till en liten tjej som jag kalllar lilltjejen efter som dom inte gett henne något namn än:). Så söt liten tjej.. Sedan åkte vi till svärmor på lite advents fika Natalies kusiner var där också så de blev lite bebismys:).. Så Martina se till att bebis kmr snart fast INTE 2009 ;) Natalie kan en ny mening nu. Vad gör du :) SÅ söt när hon säger de:)

Ska åka till Skövde och lägga blomma på minneslunden idag för den 28 november var de 10 år sen morfar dog;(   Saknar han jätte mycket..

Ha en bra dag

MIA