Fredag

Då var de fredag igen. Har jobbat en vecka. Kan säga att de va skönt att börja jobba behöver komma in i rutinerna. Och självklart få träffa alla människor igen.  Natalie har kommit in i nya dagisrutinernna men jag gillar inte att dom vilar för då somnar hon :/ men men ska ta upp de med personalen.
Å så händer de lite annat här som jag inte tänker berätta än haha :D

Idag ska vi åka in till stan å N ska få leka med kompisen. Hon ville gå till leksaksaffären också och köpa en ny dock vagn för skrollan får inte plats i den hon har nu haha sötnosen.



Ny header

Satt å fixade lite nu i kväll/natt hehe gjort en ny header är rätt nöjd nu hehe:D Ska göra om lite mer men de blir inte mer idag måste sova ngn gång också hehe

Idag har de snöat här å de va ju inte lite heller å vart f*n ska vi göra av all snö går ju inte skyffla upp de på muren längre är ju fullt där.

Aja vilka ilandsproblem. Ska väll försöka städa ut julen här hemma också men får se om jag orkar de höhö

 Kram kram

Nytt år

Då var 2010 över.

Vi har gjort mycket under de året :D

Natalie har varit på massa äventyr. Hon har åkt båt, fyrhjuling och rabalder på liseberg.
Hon har fyllt 3 år.

Vi förlovade oss i sommras :D Äntligen haha. Firade 6 år tillsammans i augusti.

Jag sommarjobbade inom äldreomsorgen som jag sagt att jag aldrig skulle jobba med. Men nu gjorde jag de och trivdes. Jag fick ett vikariat i Väring som fritidsledare och har fått träffa massa barn och ungdomar och föräldrar. Jag har världens bästa konfirmand grupp dom gör min vecka bra. Där går de inte att va sur :D Har barnkörer som jag också gillar kul att se hur barnen lärsig alla sånger.

Vi blev skuldfria från företaget och privat så vi gick å köpte oss ett hus och tog nya lån haha..
Och i några månader renoverade vi och nu bor vi här.

Jag och svägerskan va i Danmark med våra döttrar på badhotellet :D

Har fått lärakänna massor med nya människor och det är kul:D

Jag var på mitt livs första handbolls match. Mina Konfirmander spelar och jag blev lite nyfiken på vad de e dom håller på med hehe så jag syrran och N åkte å kollade. Väldigt duktiga spelare. Tjejerna dom ger en sån energi å de e kul å se. Killarna är väldigt duktiga dom med. Så just nu hejjar jag på dom fast jag inte är å kollar så mkt. Kul att få engagera sig i deras intresse och förstå mig på de. Och jag hoppas dom tkr de e kul att jag kommer å kollar när jag har tid. Och att dom får träffa privata Maria och inte bara ledaren som jag är på onsdagarna hehe..

Det nya året då 2011
Ska bli spännande å se vad som kommer hända :)

Ska börja träna varje vecka och N ska börja Funkykidz.