Snart 1 År!!

Ja 1 år går fort Natalie blir 1 den 10 december..  Natalies morfar och morfars mormor fyller år då också då blir de kalas hehe.
Hon växer massor nu och utforskar saker. Hon har presis kommit på att man kan klättra i docksängen.
Hon har bara en tand och den kom när hon var ca 9 1/2 månad.
Hon kan säga Mamma och Pappa.  Tiden går så fort..

Jag har varit hemma i 1 år nu och ska va hemma i ett halv år till tror jag efter som de inte finns jobb alla industrier varslar nu och jag blir riktigt deprimerad. Vad ska jag göra..
Jag har funderat på att börja plugga i höst.. Sjuksköterska eller Förskolelärare.. Jag har inte bestämt mig än...

På dagarna busar jag å Natalie och vi har även varit hos en kompis till mig som har en son på 1 år å barna leker jätte bra..

Ne ska busa lite med min lilla princessa..

Ha de bra kramar