<3

Idag blev de tidigt igen Natalie vaknade 20 i 7 och låg å pratade.. De va bara att gå upp.. Så nu ligger min prinsessa i gymet å pratar med lejonet..

Igår var vi i floby på stor & liten.. sen när vi kmr hem så e Robert borta.. Men han kom hem igen :) Så vi gick upp till stan å fikade och kollade runt lite. Sen hem å han åkte till jobbet och jag laddade om diskmaskinen och sen gick vi ut en sväng till..


Kramar Mia


Kvällen

Ja då var de tisdag..

I går måndags va vi på Unga föräldrar en sväng.. sen gick vi på stan med åsa å ronja.. Köpte 1 body, kort ärmad tröja, klänning..
Vi stanna och tog en glass också mums..

Idag har jag ock Natalie bakat rabarber paj,, sen gick vi till willys en sväng,, de blåste väldigt mkt.  Sen hem å mata fröken arg.. Hon va grinig efter maten så vi gick en sväng till och då blev hon nöjd.. När vi kom hem satte vi oss på balkongen. Jag åt glass med varma hallon och Natalie låg å sov..

Hon vaknade till och låg där ute å prata medans jag solade lite.


Nu ligger hon och sover...




Lite bilder från dagen

Kramar Mia


Mitt i Natten

Ja sitter här nu kl har presis passerat 12.. borde sova..

Tänkte beställa kort så jag sitter å laddar upp nu segt som F*N..

Idag var vi på unga föräldrar de va trevligt.. Natalie sten somnade men vaknade senare hungrig å sugen på att sjunga hehe..

Gick till ica en sväng och när jag står i kön kmr han som förföljt mej å ställer sig bakom mej.. Skraj blev jag så jag gick fort därifrån å kollade bakot helatiden när jag va p väg häm ifall..

Natalie va sjön idag när vi kom hem la henne så hon fick vara lite naken fis hehe.. Så fort jag lämnade rummet vände hon sig å hamnade på magen så on blev jätte arg och orkade inte vända tillbaka så jag fick ju skynda mej tillbaka för att vända henne och så höll hon på så fort jag försvan ur rummet..
 Sen va de natti natti så nu ligger hon å sover så sött..
Ska sova nu med.

Älskar er Robert & Natalie
Ni är de bästa som hänt mig...

image10


image11
Natalie asgarvar

Måndag

Jahap då var helgen över igen.. De går så fort..

I fredags så kom min syster och sov över..

I lördags så åkte vi ner till GBG på Baby Barn mässan med våran mamma.. Våran pappa å farbror och kusin skulle på fiske mässan..

Jag, mamma, syster, och Natalie åkte vidare till Haga för att köpa lite kläder till Natalie.. Blev 1 klänning, 1 par byxor , 1 dress (pyamas haha) och 1 dreggel lapp(för hon dregglar så mkt).
När vi handlat klart blev de Burger king mums..

Vi åkte upp till Bohus efter de och grillade och firade farmor som fyllde år..

Sen begav vi hos hemmåt igen...

Igår söndags var jag och Natalie på kalas.. Där träffade vi Natalies Faster, Farbror och kusinerna...

Sen gick jag även en svänt till Roberts kusin å hälsade på...

Idag blir de Unga Föräldrar sen vet jag inte vad vi ska göra mer..


image8

OJOJOJ

Oj de va ju längesen jag skrev ngt här hehe..

Jaja de har väll inte hänt så mkt ändå..


I tisdags va jag hos min underbara höggravida kusin Sandra å hälsade på.. Hon klippte mig å de blev så fin.. Tack så mkt..


Natalie var väll lite gnällig men de va bara för att de va nytt ställe så hon kunde ju inte sova ifall hon missade ngt..
Sen åkte vi hem å då blev de lite smakisar..


Onsdag spenderade vi lite i Floby på Stor & Liten.. Där Natalie visade att hon kunde vända sig från rygg till mage..

Idag Torsdag blir Natalie 4 Månader.. Min stora tjej nu..
Vi va även på besök på ett dagis idag.. De va trevligt Natalie spana in alla barnen hehe.. Jag har jobbat där så de va därför vi gick dit..

Ne ska nog gå å sova nu..

God Natt kramar