Borås djurpark

Veckan som varit har jag varit med och kört tidning i Floby. Har även varit i skolan 1 dag. Skulle varit där i fredags men var inte klar för ens kl 8 sen va de lite genomgång av postens Fiat bilar så jag får äntligen köra den :) sen spenderades förmiddagen hos kompisarna :)

I lördags jobbade jag som vanligt. Var klar kl 7. Sen hem snabbt som tusan å sova en liten stund. Sen bar de av till Borås djurpark med kompisarna. De va mysigt att strosa runt där men trött var jag allt :) slapp köra hem iaf å de va riktigt snällt :)

Va även fylle chaufför åt syrran.
Igår va de städ dag här. Så de blev slappande efter de.

Idag har Ns kompisar varit här å busat alltid lika kul att ha dom här. Bjöd dom på lunch å kaffe :) innan de va vi på teater på biblioteket.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback