Handboll och kyrkogårdsbesök

Ns höstlov börjar gå mot sitt slut, på tisdag är de dags för förskolan igen.
Veckan började med att R va ledig till onsdag. Vi har varit på tippen med massa skräp, varit på banken å fixat lite och N har varit ute på bus eller godis med bästa kompisarna.

I fredags väckte jag tjejerna och drog till Skövde för att kolla på handboll klockan 8. Och bästa laget HK country/ husaren vann självklart :) å jag fick äntligen träffa mina Goa gamla konfirmander. Sen åkte vi hem och åt frukost på mössebergsbagarn.

Igår var vi på kyrkogården och tände ljus. Vi tände på Rs mormors grav och i minneslunden. Efter som att jag inte åkte till Skövde igår tände jag i Falköping och tänkte på mormor och morfar som verkligen är saknade <3

Idag är de lugnt här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback