Byxor och maginfluensa

Veckan som gått var inget rolig :(
Måndag började med att köra pappa sen åkte vi vidare till öf för lek.
Tisdag var de fsk för N och jag och mini myste lite :) sen köra pappa igen :)
Onsdag var de Logoped besök. Hon tyckte N blivit bättre på bokstäverna som hon fick i juni. Men nu behöver hon lära sig att kunna använda dom rätt i orden. Nya nu är att säga U istället för Y. Sen besök på gamla jobbet :) E började spy på kvällen. Och vägra ät
Torsdagen var de dags för maginfluensa för mamman i familjen. Fi fasen va vidrigt de är. Har inte haft på ca 10 år.
Fredag R vabbar då jag inte kan ta barnen. N kräks på morgonen. Hon ångra att hon sa att hon ville spy också.
Lördag va lugn massa vilande. E kräktes igen :( vi som trodde hon va klar eftersom de gått 48 h.
Idag fick mannen lite presenter. Jag fick äntligen lämna huset :) sen i kväll sydde jag ett par byxor för första gången till E. Riktigt nöjd.

Vi blir isolerade tills på tisdag 8.30 om ingen annan gör ngt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback