Trädgårds arbete

Då är de söndag igen och jag hatar söndagar dom är så otroligt tråkiga.

R har varit ledig från tisdag och vi har fått massa gjort.

I torsdags klippte han häcken. Sen va vi och grillade hos mamma och pappa.

Fredagen åkte vi och köpte skor till N sen åkte vi till barnens farmor och fikade och R klippte sig. När vi kom hem ränsade jag häcken på utsidan fast bara en del av den för de blev sent :D Kan ju säga att de va ganska mycket maskrosor hehe.

I igår fortsatte trädgårdsarbetet och jag fortsatte ränsa andra ändan av häcken. Så nu är de fint på utsidan. R klippte gräset och gick med trimmern.

Så nu är de bara att ränsa insidan också sen är häcken fin hehe.

Idag kommer vi nog fortsätta eller rättare sagt jag för R ska nog byta bromsar på bilen.

Kommentarer
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Men, inte ska du väl hata söndagar! :) Jättemysiga dagar ju, ni får dra igång något bak eller så och göra det till en tradition då blir det genast mycket roligare. Vi har brunch varje söndag med allt man kan tänka sig, bara det gör att man längtar lite :)



Sv, ok ja men det med logopeden lät ju inte helt omöjligt. Något ska de nog gå att få ur henne och så får vi öva mycket hemma!

2012-05-20 @ 13:56:11
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt med trädgård! Längtar också tills jag får dn egen...



Kram!

2012-05-20 @ 13:59:26
URL: http://sofieherself.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback