Onsdag-Lilllördag

Onsdag idag. Började dagen med att strunta i morgon promenaden vilket jag får lida för nu med huvudvär å trötthet.

Vi åkte till stan å lämnade bilen fick låna en peugot överdagen. Ingen bil jag skulle vilja ha hehe. Käkade frukost på mössebergsbagarn.

Vi åkte till Stor och Liten där N levde rövare, jäkla unge till att ALDRIG lyssna på mig. Hon ska alltid va så jäkla högljud. De va hon inte innan vi bytte fsk.

Sen tog jag med barnen till gymet och körde ett pass på CT och lite mage, rygg och ben..

R slutade väldigt sent idag så han kom hem precis när jag skulle lägga mina små troll..

I morgon blir de promenad får se om de blir 1 på förmiddagen också annars drar jag till gymet hihi

Kommentarer
Postat av: Martina- mamma till Novalee

Åh tänk om man kunde få ha med barnen till gymmet här men de MÅSTE vara MINST 3 år gamla :/

2012-05-17 @ 21:18:04
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback