Mini

Ja min mini skrutt har nog haft ont i magen nu på kvällen.

Va på Bvc idag för 5 mån spruta, men E slapp den idag också för att hon var snorig. Så E kommer få den när hon ska på 6 mån kontrollen.

Hon går upp som hon ska enligt kurvan. Hon hoppade ner til den under för ett tag sen.

N och jag va i stan i dag för att klippa henne. De behövdes hehe. Sprang in i leksaks affären innan vi drog vidare till gympan..

När jag kom hem så hade E legat och skrikit i 1 timme. Hon somnade efter en stund på mitt bröst men sen skulle jag iväg på Zumba och skaka lite rumpa å då va de dags för skrik igen R satte henne i bilstolen och åkte och hämtade N på gympan och då var hon lugn men sen drog de igång igen så när jag kom hem så låg hon och skrk igen. Så jag tog på henne och gick en promenad bort till ica då somnade hon gott så nu ligger hon  vagnen och sover och får göra de hela natten om hon inte vaknar igen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback