Måste få skryta lite

Varje gång N haft öroninflammation så har vi fått flytande ÄCKLIG medicin. Hon har TOTAL vägrat varje gång. För 1 år sedan va de lite bättre men ändå bråk vid varje gång hon skulle ta medicinen. Men denna gång va det bråk 2 gånger så mesta dels tar hon de utan skrik och gap. Så stolt jag är över henne <3

Mini har massa prickar och dom kliar nog för hon kliar massor. Sen tar hon hon inte nappen lika bra längre så de är lite halft jobbigt.

N har 1 prick som jag tror är en vattkoppa men ja vet inte om hon nu inte har fler när hon vaknar sen.

Igår var det fullt hus här. Många som vill bli sjuka hehe :) Alltid kul med besök.

Bsetämde mig även för att sluta amma i onsdags. E vill inte mer och då får hon bestämma de. Så detta ska firas med ett STORT glas oboy. Hehe. Har ätit mjölkfritt nu sen 1 december och då har de inte blivit någon oboy efter som jag inte vågat provsmaka havredrycken och soya drycken. Men har haft de i matlagningen. Så nu kan man gå tillbaka till de gammla systemet med riktig grädde, smör och mjölk.

Men får göra mjölkfritt sen när E börjar med mat.

image description


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback