Fredag

Igår när vi promenerade så stannade vi vid lekplatsen och lekte lite hehe folk undrade nog va vi sysslade med kvart över 7 på morgonen haha.

Idag var N på riktigt bra humör när vi gick :)

E fick prova och gunga i onsdags hihi såg så roligt ut.

Rensar lite här hemma och igår var de leksakerna som föll offer haha. Gjorde i ordning gamla tvättstugan så N och E kan leka lite där nere.

Vi har varit ute strax innan 7 hela veckan. Riktigt skönt att komma ut på morgonen.

Igår var jag och skaffa tränings kort på gymet här. Litet gym med några pass :) de räcker för mig. Så nu ska gravid magen som inte försvann vid förlossningen bort.
R har lovat mig ny kläder om jag tränar bort magen. Så de är bara att ligga i hehe.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback