Tårar

I fredags var vi på begavning för mormor. Riktigt jobbigt var de. Så fort vi kom in i kyrkan och jag såg kistan så kom tårarna och när jag såg alla andra i vår fina familj så började jag gråta. Själva cermonin gick bra hade ju med oss E för jag kände att jag aldrig hade kunnat slappna av om vi lämnade bort henne då jag ville ha med R. Så E var lite som en glädje spridare för mig. Men när vi skulle ta farväl då alla i familjen gick fram, mostrar, morbror, mamma och alla kusinerna då blev de riktigt jobbigt för vi alla stod och grät. Men nu efter 13 år så har morfar och mormor äntligen förenats och har de bra. Jag är glad att få ha henne som mormor finns ingen bättre mormor än henne. Efteråt var de lite smörgåstårta. Alla var gladare :) Innan vi gick och åt gick vi in igen och tog kort. Innan vi åkte hem gick vi tillbaka till kyrkan och kollade på alla fina blommor. Nu sover hon gott och kikar ner på oss fina ängel.
<3 ^i^
 
Idag har de varit lugnt sov en stund med E de va riktigt mysigt.
 
Har även suttit och filurat lite haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback