Sommar lov

Då är de bara i morgon (fredag) kvar på förskolan för N sen tar hon sommar lov och byter avdelnign till hösten. Lite blandade känslor att ha henne hemma hela sommar lovet. Så jag får väll hitta på saker hela tiden så hon inte tröttnar på att vara hemma å börjar bråka.

Vi har beställt en robotgräsklippare för jag kan inte klippa gräset längre pga av min allergi. Första gången jag klippte svulnade ögat upp, andra gången fick jag svårt att andas och R är också allergisk men än så länge har han klarat de men vi kan inte hålla på att låna gräsklipper av min pappa hela tiden.

Håller på att tvätta min sista maskin med tvätt nu. Men de blir säkert mer men inte idag :)

Mini har börjat äta bättre nu och spottar och fräser inte längre :) 2 tänder har kikat upp i under käken.


Har äntligen köpt ett nytt minneskort till kameran så nu kan jag börja använda den mer flitigt igen.. Så bjuder på lite bad bilder :)







 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback