Gamling

Ja då var jag 25. Fyllde i tisdags. Dagen spenderade vi då på midsommarfirande på familje centralen. När jag kom hem stog det en blomma på trappan de va från min moster och kusin. Synd att jag inte var hemma när dom plingade på. Sen bakade vi rabarberpaj till fikat när mamma och pappa skulle komma. Men de kom fler sväemor och min svägerska kom också :)
 
I onsdags var de äntligen dags för besök hos världens bästa vän Martina och hennes små gullungar. Blev massa bebis gos och lek. E blev jätte svartsjuk. N var alldrig de men E var vist de hehe spec När jag fick mata lillan.
 
Midsommar var lugn vi var hos farbror på sill å potatis och hos mamma och pappa och grillade. Vi han även med att börja laga poolen som gräsklipparen körde sönder. Men nu är den hel efter 3 lagningar på olika ställen. Vi har även fyllt den.
 
I veckan blir de fullt upp. Logopedbesök på onsdag, Tandläkar besök på torsdag och begravning på fredag.
 
Kommer bli en riktigt jobbig dag på fredag då vi ska ta ett sista farväl av mormor <3 N kommer vara hos farmor och E får följa med då hon är väldigt mammig och hennes farmor har inte varit barnvakt åt henne förut. Men de kommer nog gå bra at ha med henne hon kanske gör de lite gladare.
 
Ska iväg och köpa en klänning i morgon som jag tänkte ha på begravningen om den finns på vero moda. För den fanns på internet så hoppas den finns i butik och att de inte är allt för mycket folk i morgon vid 10 då dom tydligen startar rean.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback