Linas matkasse

På månadag kommer Linas matkasse hem till oss. Ska bli riktigt kul att prova något nytt och slippa åka och handla :)
 
Igår gick jag och barnen upp till skolan där N ska gå på fjärilen innan hon börjar skolan om 1 år. Vi skulle se hur lång tid dt tog och så fick N visa vart vi skulle ta vägen då jag inte varit där och kollat. Sen när vi började gå hem så öppnades himmlen och de kom en jäkla regnskur. Så vi gick in och hälsade på min gammelmormor (som delar födelsedag med N och hennes morfar) Hon blir alltid lika glad när vi kommer. Sen va de bara att traska hem, handlade lite först.
 
E har varit ett riktigt monster barn igår. Bara gnäll hela tiden. Sen har hon även börjat krångla när hon ska äta mat hon börjar gall skrika hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra för äta måste hon verkligen. Sen har hon även blivit riktigt mammig vilket jag tycker är jobbigt för jag kan inte lämna rumen ens. Och åka till affär slutar med att hon skriker tills jag kommer hemm och då är jag borta max 15 min.
 
Annars är det lugnt här. Vi har tagit ner poolen och rengjort den. Är väll inte riktigt badväder längre :)

Kommentarer
Postat av: Linda Färnevik

Gisses vad en lilla växer! =)

Badväder, har det varit det alls i sommar undrar jag?

2012-08-28 @ 15:15:06
URL: http://storaaleberg.blogspot.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback