Ica

Varje gång jag lämnat N på fsk så går jag alltid en promenad med lill kusin och hans mamma. Sen fortsätter jag hem å hämtar pengar och går till Ica. Är typ stammis på Ica.

Igår när jag va på gymmet så fick jag ett sms om att jag hade ett packet på väg.
Så jag har följt detta paket på postens sida. Så idag stog det att de lämnat Falköpings post central. Så jag frågade på Ica idag när jag va där på morgonen. (hängde på låset haha) om jag hade något att hämta och till min glädje va de 2 packet. Den ena med Rs ring som han lämnade i Gbg på förminskning och gravyr och de andra med min vigsel ring. Så nu äntligen har den kommit :)

Toan blev godkänd också. Men de kunde jag ju ana för de va en duktig kille som gjorde de. Och vi är tok nöjda.

Annars händer de inte mycket.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

fin ringen är =)

sv: ja de är riktigt tufft :( men som tur är så fick ju mediciner hem nu så nu hoppas jag slippa fler sjukhus vistelser pga man inte har rätt medeciner hemma

2012-09-09 @ 19:14:35
URL: http://melissasprinsar.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback