Doula

Jag har ju lite ångest över att mammaledigheten snart tar slut och jag vet inte vad jag ska göra. Har sökt en del jobb och har även sökt att få läsa engelska b. Och igår när jag satt på nätet och pratade med underbara mammor så va de någon som nämnde att hon skulle vilja bli en doula. Så jag satte igång att googla och hittade en utbildning i Göteborg och Alingsås. Har även kollat upp vad de innebär. Så idag åkte jag och barnen och skaffade lite litteratur så jag kan börja tjuvläsa innan nästa kurs tillfälle är.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

SV: va tråkigt när de blir så :( man vill ju att ens barn ska vara på ett ställe där man själv känner att man kan va trygg å säker att ens barn har de bra!

2012-08-24 @ 10:16:42
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Linda Färnevik

Åh, men vad kul! Det är något som jag också skulle gilla!

2012-08-28 @ 15:13:33
URL: http://storaaleberg.blogspot.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback