Välling

Mini får ju välling varje kväll nu. Och i natt vakna lilla monstret redan kl 3, inte okej tycker mamma. Men med lite nutramigen i magen somnade vi gott igen och sov till 8.

N tog sin kaffe panna och täckningar och gick runt bland grannarna i går. Första stoppet va lite jobbigt men sen så. Hon blev sur på dom som inte öppnade haha. Min söta lilla kärring.

N hade gympa avslutning igår också. De började ju dåligt då ingen kom in i gympa salen. Inte ens fröknarna. Men de löste sig och ett gäng glada barn fick ha gympa. N har verkligen älskat de. Och speciellt ringarna i taket.

Vi var även på marken igår. Köpte lite godis som är de obligatoriska. I höstas hade jag tänk att gå också men fick ju värkar på morgonen så de va bara att glömma. Fick min lilla sessa då <3 som idag är hela 6 månader.

Hon är en väldigt glad liten tjej. Skriker sällan utan gnäller mer när något inte är bra. Hon älskar att jaga syrran med gåstolen. Hon har börjat morra å försöker skrämmas hehe inte så uppskattat av N på morgon promenaden för hon tycker det är otäckt.

Dagen idag bestod av slappning besök av syster och sjunga lite i kyrkan.

Grindarna har även kommit upp nu i veckan efter att ha väntat sen i augusti. Inte okej. Men snyggt blev de. Bara låsa dom då vet jag att N är kvar på tomten.

Prata med min finaste vän förut om hårförlängningar. Jag blev ju inte dåligt sugen. Så här ska jag nog fixa till mig inför 25 års dagen i juni.

Ne ska döda flugan å sen sova.

God natt


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja nu är det bara bebisen kvar! :-)



Det blev jättesnyggt med grindarna, såg bilderna på fejjan häromdagen!

2012-04-11 @ 22:12:37
URL: http://sofieherself.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback