Söndag

Då var söndagen här.

I går var jag iväg på loppis och försökte sälja. Gick sådär men de va kul. Fick med mig 2 mössor hem till tjejerna.

Idag har vi varit i Skövde och shoppat. N fick lite byxor och några tröjor och sen köpte hon själv 1 t-shirt och ring för sina egna pengar.
Jag köpte ett par jeans och ett linne.

Så nu har jag kläder att ha på mig i morgon när jag ska ut och festa :)

Ska bli så roligt. Har ju inte varit ute på 2 år.

Vi köpte rabarber, jordgubb och smultron plantor. Så dom är planterade. I mitten av maj tänkte jag så lite grönsaker och sånt i den andra pallkragen.


Kommentarer
Postat av: Martina - mamma till Novalee

Ja visst var det bra skrivet! Japp helt enkelt hel grymma föräldrar ;P



Blir det inte det gråa linnet med stjärnan på ikväll då alltså?

2012-04-30 @ 09:58:25
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback