Ny del på vagnen

Nu är E 6 1/2 månad gammal. Mitt lilla troll börjar bli stor. Hennse favorit syssla är att springa runt i gå stolen och reta syrran.
Hon väger nu 7580g och är 69 cm lång.
Hon har börjat sitt lite på golve. Har amningskudden runt så de inte är så långt ner till golvet.

Vi har även bytt till sitt delen på vagnen då hon bara gnäller när hon ligger i liggdelen och den börjar bli förliten för hon växer så mycket på längden.


Vi väntar fortfarande på tandläkar tid till N. Vi förbereder henne mycket nu ifall hon måste dra ut en tand. Lite mutor är tillåtna hehe sa först att vi kunde åka till leksaksaffären men sen sa jag till henne att vi kan köpa lite nya kläder och hon får välja själv. Så vi får se vilken affä de blir isåfall.

Laddade ner en bra app till min ajjfån. Så har kört 2 pass med magträning i 15 min, kan ju säga att jag har en träningsvärk i magen som heter duga. Och idag tog jag en PW när jag hade lämnat N på fsk.

Bara 6 dagar kvar till denna mamma ska ut å vara Maria istället för mamma en kväll. Kommer bli jätte kul men kommer ju såklart sakna minisarna och R hihi.

Nää ska göra iordning mini för promenad.

image description


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback