Måndag igen

Då har denna helgen gått.

De har varit lungt här. R och vår granne har fixat lite inför asvalteringen som vi ska göra.

Jag N och E var i stan och fikade med bästa Ellen. Va alldeles för längesen vi sågs.

Igår firade vi barnens faster som fyllde år.

Så här händer de inte mycket hehe.

Jo i fredags åkte jag och barnen till Trollhättan och skulle fixa en grej på vagnen. De gick på röda hehe.
Träffade 2 gamla arbetskamrater. Kul att få se dom och få visa upp N för de va henne jag väntade när jag jobbade där för 5 årsedan. En väldigt bra arbetsplats som jag säkert kommer söka jobb på.

Sen blev de lite shopping till barnen och några fröer till mig som jag ska så här hemma nu.

R har fixat pallkragar som jag ska så lite olika grönsaker i. Ska bli så roligt att få ha något och greja med i trädgården.

Bilderna är lånade från Polarn och Pyret och Cubus

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback