Hemma träning

Ja denna vecka lider mot sitt slut. Jag har gått 41,78 km denna vecka. Riktigt skönt. Har haft sällskap mestadels och det är alltid kul. Och när jag varit själv har de blivit något stop på vägen å pratat med trevliga människor :D hehe

Körde zumba här hemma nu genom youtube. Klicka på bilden så kommer ni dit.







Har även tränat core, yoga och zumba. Beatch 2012 här kommer jag.

Fick träningsvärk i armarna fast jag inte gjort något. Eller jo fick lyfta en ap tung sak igår (redags)  å de kändes fi fasen.

Va på leva bo mässan här i stan och jag tycker inte de va mycket att ha. Var mer för dom som ska renovera eller bygga nytt hus.

Fick även se en ur söt liten bebis som va 8 v förtidig tror jag de va. Va ska man säga pytte liten va hon och väldigt söt.

Vi plockade även fram ALLT godis vi hade och lät N äta så mycket hon bara orkade och även dricka dricka. Hehe så nu är hon nog inte så sugen på godis på länge.

I morgon är de söndag och jag hatar söndagar dom är så tråkiga.

Go natt
image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback