Mvc

Idag var vi i stan en sväng. Mötte upp syster å gick på stan en sväng. När vi sedan gick mot VC stanna vi till å gick till mammas jobb å N vill ju sjävklart träffa mormor. Jag träffade även en av mina konfa föräldrar blev förvånad Ja men jag viste att ho jobbade ngn stans i stan :)  Sen gick vi vidare mot mvc fick vänta lite men de gjorde ju inget N va sysselsat. Vi gick in till BM och hon var jätte bra med N fick göra urinprov å N stog utan för mamma går de bra. hehe sötunge. Efter de gick vi in och N fick se hur bebisen låg i magen. Hon tog blodtryck å de tyckte N såg roligt ut. Sen fick jag lägga mig ner och BM tog fram en stol som N fick stå på hon fick hålla i min hand så jag inte skulle ramla ner hehe. Så kännde hon på magen å mätte. Å efter de kom de roliga lyssna på hjärtat å de tyckte N va häfftigt.

Bebisen mår bara bra.

Besöket 7/7 v28 (27+1)
Hjärtljud 148 slag/minuten
SF-måttet 28 cm

Nu får jag stänga ner här för de mullrar



Kram kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh lilla mysmagen!



Jag gjorde dem i power point med en massa pill så blev det till slut som jag ville ha dem :D Hade tänkt om någon är intresserad å så att jag kunde sälja någon sån då och då :) Men får väl se.. längtar så otroligt mycket efter er! Men som det ser ut nu så kan vi inte komma upp förrän i slutet av augusti typ :( dumma pengar säger jag bara! Hade det inte vart släktträff i Falkenberg hade vi kommit på crusingen. Hoppas ni har det bra i alla fall pussar <3

2011-07-18 @ 20:54:26
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback