Snart slut

Ja då är det snart dags att lägga 2011 till handlingarna.

Året har gått väldigt fort tycker  jag.

Januari: Ja då blev jag gravid :) Jobbade i Väring. N skolades in på Mandelblomman.

Februari: Världens goaste unge fyllde 1 år. Va på första MVC besöket.

Mars: Hände inte så mycket jobbade på som vanligt.

April: R fyllde år. Konfirmad läger, kan ju säga att man var inte människa på flera veckor efter de haha. Påskvandring på jobbet. Var jätte kul att få va med på de. Gjorde ultraljud på mini.

Maj: Syster fyllde år. Fick vara med på mitt första vuxen dop (ungdom). Hade min första konfirmation med världens goaste gäng. En riktigt intensiv helg :) men rolig.

Juni: N var på sitt första barnkalas. Jobbade sista i Väring. Syster går från bagare till konditor när hon tar gesällen som vi åkte ner för att se. Började sommar jobba på ett äldreboende. Fyllde  år :) Midsommar fest hos farbror. Där typ ALLA utom jag å barnen var as packade haha kul å se :)

Juli: Jobbade och hade MVC besök.

Augusti: Var i GBG på semester över en natt. Gick på Liseberg. N ville åka allt. Å MVC besök så klart. Var på bio med N och syster. Bilar 2. Var kul å hon hade nog socker kick efter de haha. Stor kalas med ena halvan av släkten.

September: Mamma å Pappa lämnar sverige och åker till Thailand och är borta 3 veckor. Misstänkte säte på mini så ultraljud gjordes. Men hon hade vänt sig. N börjar gympa och barntimmarna. Fick ta hand om mammas butik 2 gånger också. Syster och kille flyttar.

Oktober: Mvc besök. Gick över tiden med 1 dag och födde min andra lilla prinsessa. R ledig. Massa BVC besök.
Fick en liten kusin också :)

November: BVC besök. Pappa den klanten haha bryter armbågen. Vi får slava åt honom å köra runt på honom. Resultatet blev frulle på Mössebergsbagarn mm räkmacka hehe.

December: BVC besök. N fyller 4 år, Pappa 50 år och pappas mormor 93 år. Festande hela den dagen på deras födelsedag. Alltså alla 3 fyller på samma dag. E har ev komjölksprotein allergi så börjar med mjölkfritt. Resultatet blev lyckat hon mår bra på huden och i magen.

Ja de va detta år. hoppas nästa blir lika bra som detta varit.


Kommentarer
Postat av: KAMPEN OM ATT ÖVERLEVA

Hej :)

Nu är jag tillbaka efter jul/nyårs uppehållet.

Hoppas du haft en bra jul och nyår.



KRAM

2012-01-04 @ 09:07:30
URL: http://overleva.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback