Snart Jul

Ja de med uppdatering funka ju bra haha va ju ett tag sen nu :p Alla grupperna på jobbet är slut så nu är de lite planering inför våren. Natalie har nu slutat på Knattis och kmr i januari börja på nyckelpigan. Hoppas de fungerar bra där som de gjorde på knattis annars byter vi. På torsdag börjar min semester sen börjar jag jobba igen den 5 januari och så är de klämdagar sen jobbar jag den 10 januari sen är jag föräldraledig 1 vecka. Natalie har blivit 3 år herregud va tiden gått fort för 3 årsen va hon ju liten bebis på knapt 2 veckor. Lilla skuttan. Hon sitter på sitt rum å sjunger nu med sina dockor :d

Bild från i sommras på badhotellet i Danmark

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har du bloglovin föresten?

är här å kikar då och då men har vart lite dåligt med update tycker jag ;) så skulle ju vart lättare å haft dig på bloglovin så ser jag när jag ska kika in:)

2010-12-21 @ 17:19:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Martina

hehe ja nog har det gått fort alltid! hon måste nästan vart runt två, tre veckor när jag träffade henne första gången då du ammade henne och satt och skrev upp i ett block när hon åt och hur länge ^^



Ja det var rätt stört att hon gör så när bara R är hemma med henne. Tok unge du har Mia ;D



Vill så gärna träffa er snart, Stora N har väl inte träffat lilla N sen hennes dop? fast det har väl inte vi heller gjort kom ja på :S ILLA!! Puss å kram hjärtat <3

2010-12-22 @ 13:31:19
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback