Ny säng

Denna helg har varit riktigt lugn :)

N och R åkte iväg i lördags och fiskade och gick lite i skogen. Dom hade haft de riktigt bra. Jag och mini åkte hem till mormor och morfar men dom va fasen inte hemma. Så vi åkte hem till barnens moster i stället.
E fick en ny liten kompis där. En tok söt kattunge. E har aldrig träffat en kattunge förut och kissen hade aldrig sett en bebis så dom fann varandra hehe.

Igår va N på dans och sedan va de bara att gasa hem för hon skulle på kalas. Å vi hann :)

Medan hon var på dans åkte jag till mamma å pappa igen. Å denna gång va dom heller inte hemma :/ men jag tog med syrrans gamla säng hem. Fick in allt i bilen själv också. Jag är ju bara för bra hehe. Hem å lasta ur å montera ihop. Vi fick möblera om lite också. Men de blev riktigt bra. Hon har iallafall sovit gott :)

I torsdags natt var de inbrott i vår grannes hus. Dom hade tydligen haft de trevligt där. Druckit punsch och ätit kex. Så jäkla otäckt när de är så nära. Och R stör sig så att han inte sett något. Men dom kanske var borta redan när han gick upp kl 4. Hoppas verkligen polisen tar dom skyldiga.

Idag ska jag och barnen gå tull biblioteket på sagostund. Sen ska vi väll klämma in lite handling också.


Kommentarer
Postat av: erika

men gud så läskigt med inbrott sådär nära! usch att folk gör sånt...

2012-09-17 @ 14:08:31
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Postat av: Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Vilket fint rum :)

2012-09-17 @ 18:03:02
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback