1 vecka kvar

Ja då är det 1 vecka kvar till Julafton.. Jag har en omtente i morgon och ett seminarie på måndag sen är det jullov så börjar jag den 4 januari... Har en julklapp kvar att köpa och de e till Robert.. Blir nog att jag köper den i morgon:) Har bakat ett pepparkaks hus också så nu hoppas jag skiten håller när jag ska montera den hehe.. Ikväll blir de lucia tåg på dagis. Ska bli roligt och hoppas min unge sköter sig haha.. Ne nu blir de marknadsföring för de älskar jag (NOT!!!)

Kramar



Min älskling är hemma

Har varit å hämtat trollungen nu.. Hon sitter och bygger med leo(lego menar hon). Snart kmr robert hem också.. I morgon ska jag plugga och på kvällen ska vi till dagis på lucia tåg.. ska bli roligt..

Ha en bra kväll

Min lilla princessa

Natalie fyllde ju 2 den 10 december och då va hennes farfar här med denna monster traktor.. Natalie blev ju självklart jätte glad och det här hennes favorit leksak nu..
Här visar hon hur hon höll sin lilla kusin..
Självklart skulle vi ha en kitty tårta till kalaset så jag och syrran gav oss på ett stort projek. Och jag tycker vi lyckades

Om organisation

ja som ni ser ändrar jag utseende i bloggen men nu har jag gett upp lite kvar att fixa sen är de nog klart.. Ska plugga nu har omtenta på fredag..

15 december

Oj va tiden går fort. Natalie har fyllt 2 år.. Den 10 december.. Sjukt vad tiden går fort. Hon fick en röd traktor, en dock vagn,halsband,Godis av morfar hehe, en spelande porslins karusell som mamma målat. Här händer inte så mkt just nu. Jag pluggar till en omtenta hela veckan.. Hoppas jag fixar de nu:) Jag och syrran var på jul konsert i skövde i lördags med Sanna Sonja Shirley och Måns.. Den va jätte bra.  Idag snöar de här.. Jippi äntligen.. Natalie är på dagis så jag ska sätta igång med pluggandet nu..
Mia