Jul

Ja om ngn timme är de Julafton. Har en liten tjej som längtar massor nu. Hon sa förut att vi först skulle kolla på bingolotto sen sova och sen kommer tomten :d hon har koll haha.. Idag har vi satt upp granen griljerat skinkan och gjort grötpudding. Smarrigt hehe sen va vi hos N:s farfar en sväng å han triggar ju igång N å hon har jätte kul :) Han blev glad för presenten som bestod av ett kort på lilla N. Nu ska vi ta å sova så tomten kan komma Sov gott alla och han en riktigt God Jul Önskar vi

 

SEMESTER

Ja nu äntligen har jag semester å börjar jobba 5 Januari :D bara 1 dag haha sen jobbar jag 10 januari å efter så e jag föräldra ledig för att skola in Natalie på nya förskolan.

Nu är de bara 2 dagar kvar då å här har vi inte gjort mkt Skinskan ska grilljeras granen ska monteras å kläs. De ska vi nog hinna med ajust de damsuga måste ju göras också.. Men ändå skönt att va ledig. Varit en sån intensiv höst  men ändå rolig.

Kram kram

Snart Jul

Ja de med uppdatering funka ju bra haha va ju ett tag sen nu :p Alla grupperna på jobbet är slut så nu är de lite planering inför våren. Natalie har nu slutat på Knattis och kmr i januari börja på nyckelpigan. Hoppas de fungerar bra där som de gjorde på knattis annars byter vi. På torsdag börjar min semester sen börjar jag jobba igen den 5 januari och så är de klämdagar sen jobbar jag den 10 januari sen är jag föräldraledig 1 vecka. Natalie har blivit 3 år herregud va tiden gått fort för 3 årsen va hon ju liten bebis på knapt 2 veckor. Lilla skuttan. Hon sitter på sitt rum å sjunger nu med sina dockor :d

Bild från i sommras på badhotellet i Danmark

De går fort

Ja som sagt tiden går fort :d Natalie fyller 3 år snart min lilla tjej börjar bli stor. 1 termin på jobbet har gått och det är bara 1 kvar kmr sakna alla där när jag slutar i Juni. Var på opera i torsdags det va en upplevelse :)

Lilla <3 som blivit stor tjej