Äntligen Fredag

Veckerna går väldigt fort tycker jag.. Sitter här nu i min ensamhet med datorn och blocket. Har varit riktig hurtig idag och klockan är bara halv 11.. Jag har tagit mig igenom 2 föreläsningar på 1 timme.. Igår va jag och Natalie i Kinnarp dom har börjat sälja Villervalla där.. Så vi provade jackan jag har kollat ut till henne då slipper vi åka till GBG för att göra de.. Hon var jätte fin i jackan och ville ha den och en sol hatt. Så vi får väll köpa den när de börjar närma sig våren. Och hon var jätte duktig igår också hon bajsade på pottan och hon sa till att hon behövde.. Min lilla tjej börjar bli stor..

Ne nu får jag ta å plugga lite till och jag ska nog hinna med världens sämsta serie också Våra bästa år haha...


Ha de bäst

Tisdag

Oj nu va de ett tag sen jag skrev ;) De har hänt lite sen sist.. Min allra bästa vän fick en så underbar söt liten dotter. Grattis till Martina och Jonas.. Här på hemma fronten har mitt lilla monster börjat trotsa så när hon inte lyssnar får hon sitta på pallen i hörnet i 2 min.. Å de fungerar hehe.. Hon är väldigt duktig också hon säger till att hon behöver bajsa och så gör hon de på toan sen och då sitter hon och löser korsod hehe busan.. Igår hade jag tenta och självklart va de ju snöoväder i helgen så vårat tåg var inställt så jag och Annika tog  bilen till Gbg och vi kom fram prick 9 och tentan börjar 9 men dom hade flyttat fram den en kvart för de va stop i spårvagns trafiken.. Men nu va den gjord å jag hoppas de räcker med poäng :)  Nu blir de massa pluggande


Kram Kram

Söndag

Ja då var de söndag igen.. Gillar inte söndagar.. I går var vi i Habo och Jönköping. I Jönköping gick vi på A6 och Ikea. Köpte nytt skrivbord till Robert och en pall till Natalie som hon ska ha på Toan. Idag var vi på middag hos mamma å pappa. Martina skrev förut att hon fått värkar så jag hoppas väärkligen det kommer en liten bebis snart:) Hållar tummarna för dom<3 I veckan blir de pluggande och tvättning:)

Hälsningar
Maria