Nu är den provkörd

Idag invigde jag min nya tvättmaskin..
kolla så fin den är..

Natalie fick äran att lägga in den första tvätte och starta

Hon blev jätte glad när hon kom hem från farmor i söndags och såg den.. Så hon tvättar här hemma hehe..

Igår  kväll kom hon ut halv 10 och sa att hon behövde kissa å så stolt jag blev då.. Sen somnade hon i våran säng hehe som vanligt den senaste tiden haha...


Kram Kram


Måndag

Nu var de måndag igen..  I lördags var vi hos min mormor som fyllt år.. Sen åkte vi bort till Martinas mamma och ÄNTLIGEN fick jag träffa min älskade vän och hennes gudomligt söta dotter.. Natalie tyckte de va roligt där men hon var lite rädd för Ella men de gick bra efter ett tag.. Ella fick till och med en kram när vi skulle åka :)  I går lämnade vi skruttan hos farmor och jag å Robert åkte till Skövde å köpte en tvättmaskin.. Å de va på tiden hehe;) Idag måndag så har jag varit i Skara på gruppintervjuv på Skara Sommarland.. De var roligt.. Hoppas man får jobb då:)..

Nu har jag precis kollat klart på en föreläsning om köprätt.. Väldigt intresant tycker jag:)

Ska snart hämta skruttan på dagis och sen hoppas jag pappa kommer å installerar min nya leksak hehe..


Kram Kram