5 år

Idag är stora dagen här liten blir större. Natalie har nu gjort klart sina 4 år och går in på 5 året. Efter sommaren börjar hon skolan. Herre Gud vart tog åren vägen.

Dagen blir lugn. Min farmor och farfar kommer på besök. Sen ska vi åka bort till gammel mormor som också fylle år. Natalie ska ge henne en tidning har hon sagt. Min pappa firade vi lite igår också för han fyller ju idag också.

I lördags så hade N äntligen sin dansuppvisning och jag är så jäkla stolt. Hon var jätte duktig, inget blyg alls.

I går så var de 11 barn här på kalas :) kan ju säga att jag va trött sen hehe. Efter de gick vi med kompisarna till jul marknaden här i byn.
Sen kom resten av familjen och firade Natalie.


Trött mamma

Har gjort min första vecka själv nu som cyklande tidningsbud. Har varit klar vid 7 förutom igår då va jag klar kvart i 8. Men de va för att jag gick å de typ va snö upp till knäna. Idag cyklade jag igen. Man är inte människa på dagen när man inte sovit sen efter som att ungarna är vakna.

I morgon har N dansuppvisning. Kommer bli kul å få se vad dom sysslat med bakom dörrarna på dansen :)

På söndag ska N ha barnkalas och sen ska vi fira henne på kvällen. Och på Måndag fyller hon år och barnens morfar och hand mormor fyller ju självklart också.