Italien

Är så jäkla trött på detta väder. Så nu längtar jag till sommaren och vår Italien resa. Satt idag och kollade lite hur mycket reskassa man behöver.

Denna vecka består av plugg. Igår va de föreläsning och samma i morgon sen består resten av veckan och även påsk veckan med hemtenta.

Elin har kommit in i någon period så hon gapar å då menar jag gapar så de skärs i öronen så fort hon inte får som hon vill eller när man busar lite och hon tycker de är kul.


Volleyboll och barnens bibel

Helgen har de varit full rulle. Lördagen jobbade jag va klar 6:15 så jag är nöjd. Sov dåligt gjorde jag också.

Idag har de verkligen varit fullt upp. Först volleyboll turnering, riktigt duktiga ungar :) så stolt. Sedan gasa hemåt och lämna N på kalas. Hem å göra ett experiment sen åka å hämta hem skruttan. Visa henne mitt experiment sedan var de dags för den stora dagen N fick sin barnens bibel och vi har redan hunnit läsa 2 kapitel. Blev hamburgare efteråt. Och många nyfikna om vårt fsk och skol val. I morgon är de vardag så god natt.


Söndag

Igår jobbade jag. Va en riktigt jobbig natt. Va tvungen att stanna 2 ggr annars hade jag kört av vägen. Men va klar 6:45 ganska bra ändå.

Sovit dåligt har jag gjort hela veckan å de märktes igår jag va riktigt deprimerad grät för allt.

På kvällen åkte jag och N till kompisarna och där blir man alltid glad :) va hemma halv 1 å somnade på soffan.
Barnen hade roligt dom har inte lekt på länge :)

På fredag ska jag på arbetsintervjuv.


Ge mig!!

Dessa måste jag ju bara ha.


Barnvagns marsch o natt jobb

Denna veckan har jag jobbat. Så upp kl 2 för att åka till stan för å hämta en cykel sedan va de bara att hämta tidningarna och börja resan upp på wetterlin och sedan ner. Har gått riktigt bra :) mamma och pappa har haft barnen på nätterna då R börjar kl 5 å fsk öppnar halv 7.

Idag är de internationella kvinnodagen å då ska vi gå barnvagns marsch i Falköping så kom dit kl 15 längst upp på hästbacken ses vi :)

Nu är det examinerings seminarium. Skit nervös.