Danmark

Jag och Natalie var i Danmark över midsommar helgen med svägerksan och hennes dotter. Vi var på badhotellet i Fredrikshamn.. Barnen hade jätte roligt och vi också. Shoppade massor och badade massor.. Åt gott och drack jätte stora glas med cola.. Förvånade blev vi när vi beställde en stor cola å den va JÄTTE stor inte en sån man får o Sverige utan minst 1 halvliter cola eller mer.. Men gott va de :)
Här kommer lite bilder från resan.

Natalie

I slutet av april 2007 fick vi veta att vi väntade dig. Då började vår långa väntan i 9 månader, vi fick se dig på ultraljud och då fick vi veta att du skulle komma till oss den 20 december.
Vi började planera för din ankomst. Allt gick bra du trivdes i min mage och mådde bra men i mitten av november upptäckte dom att du låg fel i magen och då försökte dom vända på dig men det lyckades inte för då fick vi veta att du var en envis liten bebis.
Det planerades ett kejsarsnitt den 10 december 10 dagar förtidigt på din morfar och morfars mormor Lisas födelsedag. Dom blev jätte glada när dom fick veta att du skulle komma då.
Den dagen kommer vi aldrig att glömma.
Du kom till oss den 10 december 9;20 och vägde 3325 g och var 51 cm lång.
Du fick namnet Natalie Signe Maria Werthén.
Natalie valde vi för att det är ett fint namn och passade dig. Signe är efter din pappas mormor och Maria är ett släkt namn från mammas sida.
Dina första år var du en snäll tjej som åt bra. Du grät när du var hungrig eller ville ha en ny blöja. När du slog dig så grät du en liten stund sen gick det över, med lite kärlek fixas allt.
Åren har gått och du är nu 2,5 år.
Du är vår blonda och blåögda lilla princessa. Du är en snäll tjej som uppförsig väl. Du leker bra själv och även ihop med andra barn.
Du vill hjälpa till mycket och är en liten lill morsa. På förskolan är du en go och glad tjej som är väldigt populär bland barnen och leker bra med alla du är även en liten lill fröken och hjälper andra barn.
Du är en söt och glad tjej men med ett hett temprament så du kan bli jätte arg och grinig om de inte blir som du vill. Men det går över väldigt fort.
Morfar är din favorit. han gör allt du vill och säger aldrig till dig. Du har lindat honom runt ditt lilla lill finger.
Du är väldigt älskad av din farmor och farfar för du är deras förstfödda tjej även din mormor och mofar älskar dig mycket för du är deras första barnbarn.
Du gillar att leka med din docka som är din lilla bebis, du matar henne, badar henne och går ut och går med vagnen. Det finns ju en liten pojke i dig också för du älskar bilar och din stora traktor farfar köpte till dig när du fyllde 2 år.
Du älskar att rita och pyssla, du har en jätte bra fin motorik som utveklas mer och mer.
Du gillar att sjunga och dansa. Du tjatar på pappa när han sitter vid datorn om att du vill lyssna på yäää som då är kizz. Din favorit sång är bä bä vita lamm och den sjunger du varje dag.
Det är så kul att se dig utvecklas och bli en stor tjej. Du pratar så man förstår och lär dig mer och mer.
Vi är många som älskar dig och gör allt för att du ska ha det bra.
Mamma och Pappa Älskar dig <3


Sommar

Nu börjar de likna sommar väder :) Har varit varmt å skönt idag men tyvärr har jag inte utnyttjat solen har suttit inne hela dagen på 2 kurser. Men var ute en sväng med mitt lilla <3.
På lördag fyller jag 23 år oj oj va tiden går fort. För 3 årsedan väntade jag Natalie..
Och Nu ligger hon i min säng och är 2,5 år hur go som hellst och hur jobbig som hellst en riktig blandning av lilla fröken men har man Pappas temprament så har man heheh..

 Älsklingarna

Bild bomb

Idag är de solsken och varmt. Tog en promenad med Natalie å köpte blommor till balkongen.
Tänkte lägga in massa bilder. Har även lekt lite med kameran och här får ni se resultatet.
Modell för en dag var jag och Natalie på här är ett litet smakprov





Här är resultatet på mina smycken. Provade massa inställningar på kameran

Mitt <3     Såhär sover dom <3  Mina älsklingarNatalie går i overall och nya pippi sandalerna


Ännu mer nytt

Har fixat lite till på bloggen. Börjar bli nöjd nu..

Har varit ute på promenad i regnet hehe:) Nu blir det lördags mys med familjen och fila lite på min debatt..


Ha de bäst

Uppdatering

Hehe Ja de va ju ett tag sen jag skrev nu :)

Har "sommar lov" nu men jag läser en kurs i 4 veckor. sen är jag ledig 1 och börjar sedan jobba i 4 veckor.. Kommer bli roligt.

Natalie växer så de knakar och hon har fått den berömda trotsen nu...

Min älskade vän har överaskatt alla med att gifta sig Grattis till er.. Är jätte glad att vi fick vara med på eran fina dag:)

Ska ta å fixa lite med bloggen å bilder


Ha de bäst