Ledigt

Denna veckan har N endast varit på fsk i måndags för att besöka en annan avdelning som alla 5 åringar ska börja på till hösten.

Vi var hos en logoped i tisdags med N för att hon har inte riktigt bra tal och vi vill inte att hon ska bli mobbad för de sen och vi vill att hon ska hänga med i skolan så vi tar tag i detta nu. Så i 2 veckor nu ska vi öva på T.

E har börjat åla sig fram och sätter sig upp själv. Nu senaste dagarna har hon tagit 2-3 riktiga krypsteg.

R är ledig hela veckan han jobbade bara i måndags.

Förra helgen var vi och provkörde den nya Kia cee´d och jag ljuger ju inte om jag säger att jag ÄLSKADE den bilen så när kombin släpps i höst så kommer vi säkerligen byta bil.

Försöker även träna 3 dagar i veckan och även power walka.

image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Martina- mamma till Novalee

Ah de va därför hon inte va på dagis igår då ;P haha Vill också ha ny bil men de får vänta tills vi avbetalt den bilen vi har nu tror ja



puss på dig mitt hjärta

2012-05-17 @ 21:15:55
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Martina- mamma till Novalee

Ja det är väl lite dumt då att sätta upp en sänghimmel då :/



Tyvärr kan ju inte vi göra det med våran bil eftersom den inte är köpt från någon ford handlare eller man ska säga..



hehe jag vet inte om jag heller hade vågat att ta en promenad med tigrarna :P dom hade väl säkert ätit upp mig eller nåt :P

2012-05-19 @ 15:18:38
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Vi har också fått tid till logoped, lite nyfiken på hur de går till på ett sådant möte. Vår dotter är så himla blyg och vill helst inte prata med folk hon inte känner :/

2012-05-19 @ 19:34:17
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback