Trött

Vilken natt. Den var inte rolig. E vaknade vid 12 å ville ha mat. Sen skrek N hon hade nog mardrömmar och så hade hon feber. Sen vaknade lilla E vid 5 igen. Lagom mör mamma. Klockan ringde kvart i 7 så jag ringde dagis sen somnade jag om igen. Halv 8 vaknade E igen då var de dags att gå upp. 

Nu ligger E i vagnen ute och sover och N sover på soffan och jag halvsover nästan.

E har börjat rulla runt massor nu. Hihi Men idag var de inte så kul hon rullade tills de tog stop så hon hamnade under elementet och fastnade med huvudet. Som tur var så var de inte påslaget och hon fick bara ett litet märke i pannan. Ja blev lite rädd där. Men hon lugnade ner sig direkt för moster kom hehe..

Ska iväg till Torbjörntorp och lämna massa barnkläder som jag hoppas blir sålda i morgon när dom ska ha klädbytar dag där :) 

De som inte blir sålt ska jag försöka sälja på den stora klädbytardagen i Falköping tror de va den 24 mars. 

Så hoppas på lite extra pengar. Då ska jag fylla på barnens garderober hihi Har gått och blivit kär i en Villervalla jacka och mössa eller ja alla deras kläder egentligen.

Fick en promenad idag också som jag inte trodde skulle ske efter som att N har haft feber i natt. Men jag och syster tog med barnen ut så N fick åka vagn nu när de fanns en till som kunde köra hehe.

image description 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback