Dålig på att blogga

Oj nästan gått en vecka sen sist.

Mini och jag ska vara testpiloter för sempers mjölkfria välling. Och vi började i tisdags, då drack hon lite i går va det tvär emot hon spotta och fräste och gallskrek för de ville hon inte ha. I går kväll kom jag på att jag kan ju vänja henne vid smaken så jag blandade 65 ml av hennes ersättning tillsammans med 110 ml välling och detta fungerade jätte bra hon åt massor. Jag todde då att hon skulle sova till halv 7 men så va inte fallet halv 5 slog hon upp dom små och var hungrig. Idag till frukost fick hon vlling igen fast då blandade jag 35 ml ersättning med 110 ml välling. Matvrak till bebis hon åt upp allt. Nu i kväll tog jag enbart välling och de fungerade. Så hon slurplade i sig allt. Spännande och se hur länge hon sover nu. Vi har även provat potatis, brockoli och ris puré från Hipp barnmat och de var klart godkännt av mini.

Tänk att idag för 6 månader sedan satt jag och tänkte jag att jag får säkert ingen bebis än på  veckor men i morgon för 6 månader sen kl 16:23 föddes mini knapt 1 dag över tid.


Kommentarer
Postat av: Martina - mamma till Novalee

Mys pys!! Duktiga E!! :D

Du behöver ju inte känna att du är dålig på att blogga, vad är inte jag då sämst i världen? haha..

Skönt att hon drack vällingen utan ersättning, men när vaknade hon idag då?

2012-04-06 @ 20:36:01
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback