Bajs

Ja vidrig rubrik haha.

Mini har inte bajsat på 1 vecka och igår fick vi hjälpa henne och jag förstår att hon inte velat bajsa för de va hårt och mycket för en sån liten mage. Men nu hoppas jag att hon kan sköta de själv.

N var hos tandläkaren i tisdags och de gick jätte bra, hon gapade och gjorde som dom sa och hon hade fina tänder. Hon hade fått 20 tänder och det kommer komma 4 st till ungefär vid 6 års åldern och 4 till tror jag vid 8 år och sedan kommer visdomständerna.

Ja va hos tandläkaren igår och usch va jag inte gillar de. Men nu är de gjort.

Ska snart på promenad med lilla kusin och hans mamma.

Sånt här hår skulle jag vilja ha igen. Får nog fasen bli en hårförlängning. Ska försöka sälja massa så jag kan köpa de :D


Kommentarer
Postat av: MIkaela Rehn

Riktigt fin i långt hår! :)

2012-04-12 @ 09:48:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback