3 dagar kvar

Här hemma räknar vi ner till julafton. Eller rättare sagt Natalie räknar ner.
I måndags var de BVC för Natalie, 4 års kontroll hon växer så de knakar. Fick göra syntest, gå balansgång, öva uttal och lägga klossar på olika ställen, pärla, rita en gubbe. Ja massor helt enkelt :) Hon blev ju klart godkännd. Men talet är inte de bästa när hon säge vissa ord som blir helt fel. Så de ska skickas remiss till logoped. Då kanske man kan förstå vissa ord som hon sagt ibland hehe..

Idag var de minis tur att gå till BVC hon väger nu 5820g min lilla knubbis. Utslagen på magen va fina (nästan borta). Men hon är snorig å har varit de i 2 veckor :( Men ska hålla koll så de inte kommer någon feber. Lilla Elin är ju mjölkfritt och ahr gjort de sen 2 december och även jag äter de efter som att jag ammar henne. Så idag kom special leverans av den svindyra ersättningen. Seriöst hur kan man ta nästan 800 spän för 6 burkar ersättning. Men som tur är betalar vi 120 kr per uttag. Lite billigare.

I morgon är N på dagis så jag och mini ska bara ta de lungt :)


Kramar


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback