Äntligen Fredag

Veckerna går väldigt fort tycker jag.. Sitter här nu i min ensamhet med datorn och blocket. Har varit riktig hurtig idag och klockan är bara halv 11.. Jag har tagit mig igenom 2 föreläsningar på 1 timme.. Igår va jag och Natalie i Kinnarp dom har börjat sälja Villervalla där.. Så vi provade jackan jag har kollat ut till henne då slipper vi åka till GBG för att göra de.. Hon var jätte fin i jackan och ville ha den och en sol hatt. Så vi får väll köpa den när de börjar närma sig våren. Och hon var jätte duktig igår också hon bajsade på pottan och hon sa till att hon behövde.. Min lilla tjej börjar bli stor..

Ne nu får jag ta å plugga lite till och jag ska nog hinna med världens sämsta serie också Våra bästa år haha...


Ha de bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaa, men meningen va att vi egentligen skulle vara hemma hos mormor och morfar men morfar blev ju sjuk så hälsar på hemma hos mamma ist ^^ pussar

2010-02-27 @ 10:38:50
Postat av: Emma

jo ja ammar med framför tv:n. vem rokar sitta o amma i ett rum där de är helt tyst o man är helt ensam, BOORING , hehe:9



Vad hittar ni på i helgen?

Själv tar vi de bara lungt.

kram

2010-02-27 @ 16:31:10
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback