Lördag

Jahap då va syster 18 nu då..

Vi va på kalas då 1 maj.. Trevlig och gott va de iaf..

2 Maj fyllde hon ju 18.. Då blev de även en bebeis som kom till världen Grattis... Ska bli spännande å träffa henne snart..

Vi va på stan hela dagen också inget kul hemma. Köpte lite grejor till Natalie.. Träffade Martina och hennes kille också de va trevligt.. Måste ses snart igen ju..

Idag 3 maj har jag varit i Gökhem en sväng sen har jag inte gjort mkt..

Saknar Robert väldigt mkt nu när han måste jobba som f'n, så e de när man har företag men jag är glad att de börjar gå bra och skulle vilja hjälpa honom men jag har ju Natalie att ta hand om.. Hoppas han hinner va hemma nästa helg så vi kan mysa.. image9

Natalie sover.. Trött liten dam.. Hon har fått massa utslag på magen så jag hoppas hon inte e allergisk...



 Ne nu ska jag gotta mig lite med glass mums..
486555-1

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback