Sommar

Ja då va de dåligt väder igen.. Men men.. Vi har inte gjort mycke här..

En dag på semestern va vi i Mariestad och kollade läget där.. Inget å ha tycker jag..

Sen näsat dag var vi i Lidköping, mysigt åkte vidare till Dagsnäs slott å kollade där Natalie badade lite också..

Fredagen när de va löning betalade vi räktningar och sen åkte vi till Göteborg. Där shoppades de lite på Villervalla vår favorit affär.. 1000:- fattigare åkte vi vidare till Universeum och kollade på alla djuren.. Natalie tyckte de va spännande..  Sen gick vi till Liseberg... Natalie fick åka farfars bilarna med robert och de tyckte hon om.. Sen gick vi och tog ett gammaldags kort.. Blev jätte fint.. Sen somnade Natalie så jag å Robert gick å kollade å spelade och vi hade turen med oss. Jag vann en frysväska, Robert vann en Vin karaff, en film och daim.. Sen vann vi stjärnvinst på bilar och de va ju jag som valde nummret haha.. Nattis vaknade till och vi tog en tripp bort till sagoslottet och jag fick åka med denna gång.. Hon tyckte de va jätte kul.. 

Sen har vi inte gjort mkt mer.. Robert har börjat jobba och jag går hemma med min Gnälliga dotter hehe.
Hon börjar nog få sin första tand..

På lördag är de bröllop som gäller Kusinen ska gifta sig.. ska bli ql..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback