Vilken j*vla natt

Ja jag kan ju inte skryta med att jag fick sova hela natten för de fick jag inte. Gick och lade mig vid 23.00 och somnade nog vid 23.30. 00.30 vaknar E och får mat och ny blöja. Sen drar helvetet lös. Hon somnade till i ca 30 min åt gången och resterande tid fram till kl 4 skrek hon. Jag till och med åkte Floby runt 1 miljon gånger kl 3 på natten. Hon somna äntligen vid 4 så jag går å lägger mig. Men  då ringer klock helvetet va bara att sparka ur R ur sängen och så klart så börjar E vrida och vända sig men som tur är vaknar hon inte. Halv 7 vaknar hon igen å vill ha mat och pricken över i så bajsar hon och självklart läcker blöjan. Va ju bara upp å byta och duscha henne. Hon har verkligen  bråkat i natt. Och självklart så börjar N bråka när vi går till Ica hon ville cykla men de va ett j*vla gnäll hela vägen så jag blev så förbannad så jag slängde hennes cykel i diket och gick så hon drog cykeln hela vägen hem. Så när R kommer hem ska jag sova lite ifall det kommer en till sånhär natt.

Men jag älskar mina små monster även ifall dom bråkar med mig.

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat då :( Hade jag som sagt bott närmre hade jag hjälpt dig, vet hur såna skit nätter är, man vill bara slänga ut dom så man får sova tyvärr. Att såna små kan ta så mycket krafter ifrån en det är inte klokt :) Men tur är väl det att man älskar dem så fruktansvärt mycket så det finns inte <3

2012-03-09 @ 08:03:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback