Toalett

Nu är toalett stolen på plats :) i skrivande stund så kopplas vattnet på ledningarna igen så om några minuter har vi vatten på toa igen. Med nya frächa rör. Har haft jätte bra hanverkare här. I tisdags kom mattläggarna å började sitt arbete.Kan ju säga att dom skrämde mig på morgonen, kom 2 killar med luva å mörka kläder å knacka på och jag såg ju dom i köksfönstret när dom om så jag funderade på vad jag skulle använda för att slå dom med om de va gangsters haha men de visade sig att dom va snälla mattläggare haha. N fick ju direkt en ny kompis so hon plågade under tiden han va här. Så i torsdags va han klar å jag är JÄTTE nöjd. Idag är rörmokaren här å koplar på vattnet. Så i helgen kommer nog dusch dörrarna upp. Elektrikern ska komma å koppla in lampan som är på spegeln å jorda. Men han kommer nog i morgon. Å säkert på söndag med efter som de e min pappa å han måste hjälpa oss med dusch dörrarna. På lördag blir de dop för E och min kusin. Passa på att ha dubbeldop då de ändå är samma gäng som kommer hehe. Så snart ska de vikas servetter :) Hej så länge

Kommentarer
Postat av: emma

Tack desamma:)

2012-01-28 @ 10:21:24
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback