Snö

Ja vi får väll se hur länge den blir kvar. Ska ju bli plussgrader på jul ;(

Gick till dagis i morse. N va ju så klart sur när jag sa att vi skulle gå. Hon ville åka bil. Haha latmask. Men snön låg ju på vägen så då tog vi bobben. Nöjd tjej som fick gå sista biten då någon idiot tagit bort snön på trotoaren hehe.

Gick hem och mini sov så gott i vagnen och efter som R inte skottat vår garageuppfart så gjorde jag de. Hans aargument va att snön försvinner ju på fredag haha. Men halva kan ju inte va skottad å vår halva ha massa snö kvar. Så jag är ju bäst på att skotta så jag fixa de.
De är så när man har hus. Har ju ingen vaktmästare här. Haha ska nog anställa en.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback