Hösten.

Ja nu är hösten här. Mysigt men kallt som fan..
Natalies första tand har spruckit igenom.. De va nog därför hon va så gnällig i helgen som va..
Hon är en ricktig busfia.. Ställer sig upp överallt och sen kan hon inte sätta sig ner.. River ur skåpen och äter damm. HIHI min busa.. Jag har presis sökt ett jobb.. Vill jobba helger så man kan käna lite cach hehe å kanske va hemma längre.. Vi måste snart skicka in ansökan om dagis och jag vet inte vart jag vill plasera henne.. Ne får ta och gå å lägga mig.. Ska ut till mamma å pappa i morgon.. Det är konstnatten så vi får väll se om mamma känar tite cach hehe.. Hennes firma går nog bra.. http://www.cattisporslin.se/ Bara att kika in..

Ha de bäst..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback